Best Of Eat That Ass Up ๐Ÿ‘ ft. Backpack Kid & More! | Wild 'N Out | MTV

Loading...
  • Published on: 11 March 2019
  • When it's time to put the bars to the side, and bust a move on the other squad, the Wild 'N Out cast stays ready! Watch the best of "Eat That Ass Up" NOW! ๐Ÿ™Œ

    #WildNOut #MTV

    Subscribe to stay updated on the newest content! http://goo.gl/YuLQAo

    More from Wild 'N Out!
    Official Wild 'N Out Website: http://www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
    Wild 'N Out Twitter: https://twitter.com/wildnout
    Wild 'N Out Instagram: https://www.instagram.com/mtvwildnout/
    Wild 'N Out Facebook: https://www.facebook.com/nickcannonwildnout/

    Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.
  • Runtime : 5:17
  • WNO Wild Out Nick Cannon Justina Valentine Timothy Delaghetto Darren Brand DC Young Fly Best Of Eat That Ass Up Eat That Ass Up white kid dab Best Of les twins stirrin' up mamas greens the out of body mufasa the rollie stomp the roach i thought we were up by one harlem block party sword fight the thriller queen b backpack kid the floss floss dance eating ass eat ass

COMMENTS: 40

  • Wild 'N Out
    Wild 'N Out   1 weeks ago

    WATCH Every Single Season 13 Wildstyle HERE: https://www.youtube.com/watch?v=c-ROc-kNTxE

  • Nickolas Berry
    Nickolas Berry   5 hours ago

    2:19 is me when school said I ain't gunna walk across the stage( king Bachs reaction)

  • Samuel Robot
    Samuel Robot   6 hours ago

    Whereโ€™s โ€œyou are not the fatherโ€ one๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • hgotdajuicee reed
    hgotdajuicee reed   1 days ago

    Jacob look like the weird kid all the black kids be hyping up to dance

  • alicia kastiel
    alicia kastiel   2 days ago

    why is no one talking about 1:50 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ it's my favorite

  • nancy moodley
    nancy moodley   3 days ago

    Whose that kid that did boy with the backpack

  • Karmin Hemraj
    Karmin Hemraj   4 days ago

    Why did he call him Jay dar ? I thought it was Danrue?

  • Rylan Schuerman
    Rylan Schuerman   5 days ago

    Ayo and Teo always gonna be safe from the corona virus

  • Navoah
    Navoah   5 days ago

    0:57 You (Conceited)Vs0:59 The guy she tells you not to worry about

  • OneTakeXye
    OneTakeXye   6 days ago

    4:13 those 2 drunk relatives ๐Ÿ˜‚

  • Pickle Poe
    Pickle Poe   6 days ago

    You know Jacob low key getting lots of play!

  • Pickle Poe
    Pickle Poe   6 days ago

    I love the backpack kid dance (flossing)!

  • Zahir Abdulshaheed
    Zahir Abdulshaheed   6 days ago

    Dang I didn't know that Jess Hilarious can twerk, I stand corrected. I'll give her a hundred percent.๐Ÿ’ฏ%

  • Brooklyn YT
    Brooklyn YT   1 weeks ago

    I wanna know when nbayoungboy gone get on here

  • marcuscamby 23
    marcuscamby 23   1 weeks ago

    Hype lean with it rock with it who got the point

  • The Vigster
    The Vigster   1 weeks ago

    Now whenever says shut up with yo hot Cheetos head ass it reminds me of ayo and teo

  • Ben R.
    Ben R.   1 weeks ago

    A whole room of grown people yelling 'eat that ass up' is fucking hilarious๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ wtf is this part of the culture? Imagine white, or Indian or any other people doing that ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • DMD tv
    DMD tv   1 weeks ago

    4:55 im ctfu๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฆ๐Ÿพ

  • Ariana Rita Gryphon
    Ariana Rita Gryphon   1 weeks ago

    Yeah! Show'em Jacob... White people can eat that ass too... Lmao my spoon fell off my mouth when I saw it... Jacob is my fave... Looks nerdy but he sure can spit fire.. I loved this video...

  • Brittney Hall
    Brittney Hall   2 weeks ago

    You are so funny ah ah ah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜€ keep Rick and God bless make me smile ๐Ÿ˜Š

  • shrek tical
    shrek tical   2 weeks ago

    4:53 the way they hype him up is pure comedy gold

  • Doctor Piss mule
    Doctor Piss mule   2 weeks ago

    Should a little kid be on a show with people singing eat that ass up??...I dunno just curious.

  • Elizabeth Torreblanca

    Jacob not mille rocking he chopping a damn fish ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ

  • Siege Wolfs
    Siege Wolfs   2 weeks ago

    They didnโ€™t say what type of ass if u know what I mean No homo tho